O nas
Nasz Zespół
Profesjonalizm i wysoki poziom terapii prowadzanej w Poradni ODITIS jest dla nas priorytetem. W trosce o najlepszą opiekę dla naszych Pacjentów, stale poszerzamy i doskonalimy swoje kwalifikacje. Wszystkie zajęcia prowadzą dyplomowani terapeuci o różnej specjalizacji.


Ewa Romanik
Ukończyłam filologię i neurologopedię na Uniwersytecie Gdańskim oraz studia logopedyczne na Uniwersytecie Warszawskim. Dopełnieniem mojej ścieżki edukacyjnej był kurs integracji sensorycznej. Po wielu latach zdobywania doświadczeń jako diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej otrzymałam możliwość dalszego rozwoju zawodowego, uzyskałam tytuł instruktorski – nauczyciela metody integracji sensorycznej. Moim najświeższym osiągnięciem są studia podyplomowe na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Gdańskiego, gdzie uzyskałam tytuł psychotraumatologa. Prywatnie jestem mamą czwórki dzieci, choć one pewnie oburzyłyby się określeniem „dzieci”, bo okres dzieciństwa mają już za sobą. Mam atypowe Adhd :), wszędzie mnie pełno, kocham ludzi, uwielbiam podróżować, uczyć się, czytać książki, oglądać filmy i odkrywać tajemnice ludzkiego mózgu. Moim największym przyjacielem jest Jezus Chrystus. Jeśli ktoś ma ochotę na bliższe poznanie mojej osoby jak i historii Ośrodka ODiTiS zapraszam na stronę główną po szczegóły.
Fatima
Usprawniam procesy w Ośrodku za pomocą innowacyjnych narzędzi IT. Zarządzam bazami danych, strategią marketingową, księgowością i kadrami. Zajmuję się szkoleniami z Integracji Sensorycznej. Jestem Terapeutą Integracji Sensorycznej, protetykiem słuchu, terapeutą treningu słuchowego, wzrokowego i motorycznego metodą Warnkego, certyfikowanym trenerem umiejętności społecznych TUS, Studiują poradnictwo rodzinne i psychologiczno-pedagogiczne. Stawiam przed sobą wysokie wymagania dążąc do perfekcji, pracując nad rozwojem osobistym, wyznaję motto „… w drodze do szczęścia nie napotkasz żadnych przeszkód, prócz tych, które sam wzniesiesz w myślach i w wyobraźni.” Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i matką bliźniąt, w wolnych chwilach czytam książki ponieważ dzięki temu pogłębiam wiedzę, stymuluję umysł oraz wzbogacam słownictwo.


Marta
Jestem pedagogiem, diagnostą, certyfikowanym terapeutą metody prof. Alfreda Tomatisa, protetykiem słuchu oraz terapeutą treningu słuchowego, wzrokowego i motorycznego metodą Warnkego, terapeutą metody SI oraz terapeutą ręki. Swoje doświadczenie zdobywałam pracując w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej i przedszkolu jako terapeuta. Skończyłam studia podyplomowe m.in. z zakresu Terapii Pedagogicznej i Integracji Sensorycznej. Chętnie dzielę się wiedzą – prowadzę szkolenia dla rad pedagogicznych i warsztaty dla Rodziców. Wspomaganie rozwoju dziecka interesuje mnie zawodowo i prywatnie – jako mamy bliźniaczek, które nieco pośpieszyły się z przyjściem na świat.
Snizhana


Pola
Jestem oligofrenopedagogiem z doświadczeniem w pracy z dziećmi z wieloraką niepełnosprawnością, ukończyłam studia z zakresu Pedagogiki Specjalnej na Uniwersytecie Gdańskim, o specjalizacji Wczesnego Wspomagania Rozwoju. Ukończyłam kursy uprawniające mnie do pracy metodą integracji sensorycznej, oraz terapii ręki, swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam w Przedszkolu Specjalnym dla Dzieci z MPD, gdzie pracuję jako wychowawca jednej z grup. Wspieranie rozwoju dzieci jest dla mnie niezwykle inspirujące, jako wspólne odkrywanie z dziećmi ich możliwości, pokonywanie barier i trudności, bazując na ich zasobach.
Dominika
Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym oraz certyfikowanym terapeutą Integracji Sensorycznej. Ukończyłam edukację i terapię osób z autystycznego spektrum zaburzeń na Uniwersytecie Gdańskim oraz edukację i rehabilitację osób z niepełnosprawnością intelektualną na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim. Prywatnie jestem bardzo rodzinną osobą, uwielbiam podróżować i odkrywać nowe miejsca. Ogromną rolę w moim życiu odgrywa aktywność fizyczna, która towarzyszy mi od najmłodszych lat, dlatego preferuje aktywne formy wypoczynku, a w szczególności długie wędrówki po polskich Tatrach. Jestem uśmiechnięta, energiczna i ciekawa świata, a swoją dobrą energią i pozytywnym nastawieniem potrafię zarazić ludzi wokół mnie. Nieustannie rozwijam się zawodowo i poszerzam swoje kompetencje uczestnicząc w kursach oraz warsztatach doszkalających, aby móc lepiej zrozumieć z czego wynikają trudności moich podopiecznych oraz zadbać o nich w jak najlepszy sposób.


Anna
Jestem pedagogiem, oligofrenopedagogiem i socjoterapeutą. Na codzień pracuję jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej. Aby lepiej zrozumieć trudności moich podopiecznych, postanowiłam zgłębić wiedzę z zakresu Integracji Sensorycznej, zostając certyfikowanym terapeutą tej metody. Praca z dziećmi jest moją wielką pasją, dlatego spędzam z nimi czas również w czasie wakacji i ferii, organizując różnego rodzaju półkolonie i kolonie tematyczne. W wolnym czasie, jak na technologa żywienia przystało, oddaje się „kuchennym rewolucjom”, uwielbiam karmić ludzi. Jestem także spełnioną mamą dwóch córek. Szaleję za zwierzakami, najbardziej kocham psy.
Justyna
Ukończyłam Wychowanie Fizyczne z gimnastyką korekcyjno-kompensacyjną na Akademii Wychowania Fizycznego w Gdańsku oraz studia podyplomowe na kierunku Wczesne wspomaganie. Jestem Terapeutą Integracji Sensorycznej. Aktualnie. jestem nauczycielem w jednej ze szkół podstawowych. Swoje doświadczenia zdobywałam wcześniej pracując z dziećmi ze spektrum autyzmu i porażeniem mózgowym. W pracy z dziećmi staram się wykorzystywać w pełni swoją wiedzę i „zarażać” pogodą ducha. Uwielbiam chodzić po górach i słuchać poezji śpiewanej.


Agnieszka
Z wykształcenia jestem nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej, przedszkolnej oraz pedagogiem szkolnym o specjalności praca z uczniem wybitnie zdolnym. Studia ukończyłam na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Dużą satysfakcję i siłę do działania daje mi pomóc ludziom a w szczególności dzieciom i młodzieży. Podczas studiów odbywałam staż w Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, w której zajmowałam się profilaktyką przemocy wobec dzieci w internecie, ale również uczestniczyłam w szkoleniach na temat traum i fobii dziecięcych. Pracę zawodową zaczęłam jako nauczyciel w przedszkolu, gdzie mając do czynienia z dziećmi i rodzicami, którzy mierzą się z różnymi problemami, zaczęłam interesować się integracją sensoryczną. Obecnie pracuję jako nauczyciel w szkole podstawowej, jestem certyfikowanym terapeutą integracji sensorycznej, ukończyłam również kurs TUS u dzieci i dorosłych ze spectrum zaburzeń autystycznych. Prywatnie jestem mamą 13 letniej Niny i 4 letniego Antka. Uwielbiam muzykę i tańce latynoamerykańskie. Pochodzę z Mazur, dlatego też nie są mi obce wszelkiego rodzaju sporty wodne.
Katarzyna
Z wykształcenia jestem psychologiem. W kręgu moich głównych zainteresowań znajduje się pomoc dziecku o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz praca z rodziną. Od początku swojej kariery zawodowej pracowałam z dziećmi i ich rodzinami. Na początku w przedszkolu a od 23 lat w szkole z oddziałami integracyjnymi. Swoje doświadczenie wzbogacałam również w oparciu o pracę w pomorskich Poradniach Psychologiczno – Pedagogicznych. W związku z tym, iż lubię dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem prowadzę zajęcia dla studentów trójmiejskich, wyższych uczelni. Kluczowym w relacji w moim przekonaniu jest porozumienie i dlatego jestem też certyfikowanym mediatorem. Ukończyłam studia podyplomowe z zakresu Terapii Pedagogicznej oraz posiadam przygotowanie do prowadzenia zajęć profilaktycznych i psychoedukacyjnych w tym ”Szkoły dla rodziców i wychowawców”. Jestem również trenerem z certyfikatem I i II stopnia Treningu Umiejętności Społecznych. W kręgu moich zainteresowań są również alternatywne i wspomagające metody komunikacji – ukończyłam szkolenia m. in. z zakresu komunikacji Systemem Blissa, Makaton, PCS. Mam 25 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi z różnorodnymi niepełnosprawnościami i ich rodzinami. Ukończyłam wiele szkoleń z zakresu diagnozy i terapii dzieci i młodzieży (w tym diagnozy i terapii FASD) i cały czas się rozwijam. Prowadząc terapie psychologiczne robię to w nurcie poznawczo – behawioralnym. Lubię słońce i ciepłe morze. Mam dorosłą już córkę.


Aleksandra
Mam na imię Aleksandra, jestem psychoterapeutą poznawczo behawioralnym wykorzystującym w swojej pracy dialog motywujący, pedagogiem , terapeutą terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach i trenerem umiejętności społecznych TUS. Znajduje się pod stałą superwizją certyfikowanych superwizorów poznawczo – behawioralnych. Jestem członkiem PTTPB. Towarzyszę klientom w procesie do bardziej świadomego i pełnego życia. Psychoterapię rozumiem jako drogę do poprawy jakości życia . Bliski mi jest cytat ,,Nie jest ważne, co przydarza ci się w życiu… Ważne jest, jakie przypisujesz temu znaczenie” – Robert Kiyosaki. Wolne chwile spędzam relaksując się na długich spacerach. Dzielę moje życie pomiędzy Polską (Trójmiasto) a Norwegią (Trondheim)
Paulina
Nazywam się Paulina jestem pedagogiem wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego oraz dogoterapeutą. Od kilku lat pracuję z moimi psami rasy berneński pies pasterski w przedszkolach i żłobkach na terenie województwa pomorskiego łącząc w ten sposób pracę nauczyciela i terapeuty. Prowadzę zajęcia indywidualne oraz grupowe z dziećmi w normie rozwojowej jak i z deficytami opierające się na swobodnym bezpośrednim kontakcie z psem podczas zabaw i ćwiczeń. Zajęcia i sposób ich realizacji dobieram odpowiednio do wieku grupy lub do możliwości konkretnego dziecka. Pies towarzyszy człowiekowi od setek lat, akceptuje i kocha bezwarunkowo – a to bardzo mocny fundament do budowania więzi i relacji opierającej się na wzajemnej trosce i opiece. Dogoterapia wspiera rozwój indywidualny a obecność psa motywuje do pokonywania pewnych ograniczeń, pomaga rozwinąć umiejętności społeczne, uczy zaangażowania i celowości działania. Pies jest najlepszym przyjacielem człowieka – to nie ulega wątpliwości. Prywatnie jestem także dyrektorem i właścicielem integracyjnego punktu przedszkolnego w Gdańsku, mamą 11letniego Kuby, zoopsychologiem oraz treserem psów.

Serdecznie Zapraszamy
